четвъртък, 28 юли 2016 г.

The Ultimate Game of Thrones Book Tag

Чудех се какъв таг да направя и случайно видях този тук Zezee with Books, но както очевидно се вижда е създаден от Orang-utan Librarian. Не съм чела или гледала Игра на тронове, затова няма да говоря нищо за самата поредица след тага и ще го променя малко като махна тези части и оставя само въпросите. Всъщност избрах този таг, защото наскоро знам, че излезе нов сезон на Игра на тронове и всички напоследък се прехласнаха само по това.


1. “We do not sow”: Книга, която не би си купил/а.


 Ухание на мрак от Марго Бъруин - така се радвам, че не си купих тази книга. Щях да се подведа по красивата корица, но добре, че първо я прочетох и като видях какво представлява изпитах облекчение, че не си я купих както имах желание да сторя.


2. “Fire and blood”: Книга, която предизвика силни емоции в теб.


 Принцеса с часовников механизъм от Касандра Клеър. Много силно ми въздейства тази книга, защото краят ѝ бе... много съкрушителен. Въпреки че беше хепи енд, наистина бе много тъжно да видиш живота на лента на герой, за който до сега си прочела няколко книги и си го заобичала така силно като Уил...


3. “Winter is coming”: Любимото ти зимно четиво.


Не съм чела много зимни книги и това ми е доста труден въпрос по принцип. Ако е книжка с приказки - да, добре, ще измисля нещо, но роман... Последните оцелели: Изгубени завинаги със сигурност се развива през зимата.

  
4. “Family. Duty. Honour.”: Книга със силни семейни връзки.


 Братята Дьо Грас определено имат много силни семейни отношение и са много сплотени. И петимата поддържат връзка помежду си и са като приятели, помагат си и не се опират на известните си и богати родители. Но и с тях поддържат семейни връзки и мисля, че те са идеалния пример.


5. “Growing strong”: Книга, за която си имал/а ниски очаквания, но са нараснали.


 Двор от рози и бодли от Сара Дж. Маас. Честно казано изобщо нямах очаквания, дори не знаех за какво става въпрос и не исках да я чета, но разбрах колко дълбоко съм грешила. Направо се влюбих с тази книга и мисля, че я давам за n-ти път за пример, но наистина много ми хареса.


6. “Ours is the fury”: Книга, която те е разгневила.


 Щях да чета сега трилогията Лявата ръка на Бога от Пол Хофман, толкова силно желание имах както и такива очаквания, но след като започнах с първата книга бях меко казано разочарована. Бях гневна, че се водеше по жанр фентъзи, а аз грам такова нещо не бях видяла в половината книга, защото не я дочетох, нямах абсолютно никакво желание да продължа, нямаше за какво. Май наистина ме бе разгневила.


7. “Unbowed. Unbent.Unbroken.”: Книга, към която имаш непоколебима отдаденост.


Може би Пробудена любов от Братството на черния кинжал от Дж. Р. Уорд, защото много я обичам и тя ми е най-любимата от цялата поредица, въпреки че вече има 14 или 15 книги, не съм сигурна. Тя си беше една от първите книги, които прочетох преди няколко години и се запалих така по четенето. Затова си ми е любима и много скъпа за мен, така се радвам, че вече я притежавам след като Ибис направиха допечатка.



8. “A Lannister always pays his debts”: Книга, към която се чувстваш задължен.


 Може би Изборът от Кийра Кас, защото това бе първата книга, която лично си купих. Както неведнъж съм споменавала, нашите не ми дават пари за книги и тогава за първи път настоявах за книга(беше около 8 март) и пак не стана. Най-накрая аз си я купих сама, защото просто трябваше да я притежавам. Винаги ще я помня, защото тя бе една от любимите ми книги и все още си я обичам по същия начин.


Тагвам: Юли, Ева и Elena T.

Няма коментари:

Публикуване на коментар