понеделник, 31 юли 2017 г.

July Wrap Up


Месец юли се оказа много ползотворен. Успях да прочета 11 книги, което е много добре. До сега през 2017 не съм успяла да прочета толкова много книги. Лятото ми е единствения шанс да попрочета малко повече книги, защото след това... кой знае дали изобщо и колко ще мога да прочета. Да се надяваме поне по няколко на месец да успявам да прочитам.

1. Предателка - Олуин Хамилтън

Втората книга от трилогията Дете на пустинята. Леле... втората част направо ме отнесе. РЕВЮ

2. Скандална любов - Каролайн Линдън

Една романтична поредица, която ме заинтригува и почти прочетох този месец. Вече ми бе домъчняло за любимите ми исторически любовни романи. РЕВЮ

3. Цената на един скандал - Каролайн Линдън

Втората книга от поредицата Скандално. Определено се справям доста бързо с прочитането им. РЕВЮ

4. Скандален залог - Каролайн Линдън

Една от допълнителните книги към поредицата, но не ми хареса особено. РЕВЮ

5. Любов по време на скандал - Каролайн Линдън

Малко отложих четенето си на тази книга, защото бях на почивка, а пък ми се четеш толкова много! РЕВЮ

6. Възходът на Острова на изгубените - Мелиса Де Ла Круз

Определено ми беше интересно да прочета още за Наследниците и много ми се гледа втория филм, на който май вече мина премиерата и се надявам скоро да излезе и тук. РЕВЮ

7. До всички момчета, които съм обичала - Джени Хан

Една книга, която получих доста неочаквано от издателство Ибис, но нямах нищо против тъй като исках да я прочета и точно я бях видяла на страницата им преди да я получа. Много приятно съвпадение. РЕВЮ

8. Скандални уроци - Каролайн Линдън

Още една допълнителна книга. Малко предшества развитието в основните книги, но беше приятна. РЕВЮ

9. Светът, в който живеем - Сюзан Бет Пфефър

Исках да прочета тази книга, защото ми бе интересно какво ще се случи. И въпреки това си ме побиват тръпки от такава измислена реалност. РЕВЮ

10. Знакът на чумата - Кевин Сендс

Не помня кога четох Ключът на Блекторн, наистина мина много време и чак сега издадоха втората книга. Времевото разстояние беше доста. Но си беше достатъчно интересна и интригуваща. РЕВЮ

11. Още по-скандално - Каролайн Линдън

Четвъртата и последна книга от поредицата Скандално (има и една допълнителна книга, която още не е излязла на български, но се надявам това скоро да стане). Беше си повече от историческа романтика този път. РЕВЮ

Няма коментари:

Публикуване на коментар