събота, 27 юни 2015 г.

Bookish Scenarios Tag

 Не се сдържах и реших да направя този таг, тъй като ми се стори интересен. Просто искам да се възползвам от малкото ми оставащо свободно време, защото започвам да чета книгите, които съм си наумила и не знам кога пак ще мога да правя тагове.

1. Трябва да се отървеш от всичките си книги и можеш да задържиш по една от всеки от следните жанрове: съвременна литература, фентъзи, нехудожествена литература и друг по твой избор. Кои книги ще задържиш?
Това ми напомня за историята когато преди десетина, може би, години правехме ремонт у нас и изхвърлихме цели чували с книги! Направо.. нямам представа какви са биле, бях много малка и само ако бях малко по-голяма щях да си оставя още, но.. Успях да си запазя само Мери Попинз и Красива всеки ден(книга за грим и въобще външния вид) и то заради кориците, не че нещо друго ме бе впечатлило. Сега бих запазила Тъмна любов, поне една от Избора, книгата на Деми - Бъдете силни, Осмели се да мечтаеш на One Direction и една с Феите на цветята, защото е страшно красива, с твърди корици и позлатени отстрани страници.

2. В книжарница си и чуваш тийнейджър да казва на майка си, че не обича да чете, но майка му настоява да вземе някоя книга. Отиваш при тях и препоръчваш книга, която смяташ за подходяща за хора, на които не им допада четенето - коя е тя?
Ако е момче няма начин да му препоръчам каквото и да било и да му хареса. Момчетата не си падат по четенето и единственото, което би му допаднало е списание Playboy. За момиче.. дори ако знам какви филми предпочита да гледа, за да знам какво да ѝ препоръчам. Аз чета предимно фентъзи и единственото по-общо нещо, което ми хрумва е Бъдете силни на Деми Ловато.
3. Не се чувстваш на себе си и се нуждаеш от подобряване. Коя книга четеш, за да си върнеш доброто настроение?
Никога не чета два пъти една и съща книга. Но напоследък препрочитам някои части от Пробудена любов, адски много я харесвам и тя ми е любимата от Братството!

4. Връщаш се назад във времето за ден, в тийнейджърските си години. Коя книга е най-вероятно да се хванеш да четеш?
 То сега аз съм тинейджър сега, тоест когато съм била още по-малка. Най-вероятно Старогръцки легенди и митове от Николай Кун, много ми харесваха старогръцките митове и исках да прочета неговата версия, но за жалост, имам на Едуард Петишка и не ми харесва чак толкова, ама вече нямам желание да си купувам другата.

5. Твой приятел те изненадва с четиридневно пътуване и имаш един час да се подготвиш. Коя книга ще вземеш за по път?
Най-вероятно тази, която последно чета или ми предстои да чета. Надали ще е някоя специална. Просто следващата в списъка ми.

6. Къщата ти е била обрана! Не се тревожи - всички са в безопасност, но библиотеката ти е била претършувана. Коя книга наистина се надяваш да е добре?
Всички или поне най-новите, защото са ми съвсем непокътнати и ще ми е жал да пострада дори една от тях. Даже като ги чета се отнасям с тях като с чупливи предмети, дори едно ъгълче не бива да бъде смачкано.

7. Твой приятел взима назаем книга и я връща в ужасно състояние. Ти а) се преструваш, че не си забелязал/а, б) го молиш да ти купи нова или в) тайно унищожаваш някоя от неговите?
Първо на първо, аз не давам книга назаем, Никога. Аз трябва да съм си загубила наистина ума, за да дам своя книга на познат. Бих позволи да ми пипнат само учебниците, но и тях не ми е приятно да давам когато някой ми ги иска, така де, аз ги нося като някакво муле, а те ходят като принцове и принцеси с празни чантички. Точно заради това не нося учебници и аз. Ако все пак се случи да дам някога си книга назаем и ми я върнат в ужасен вид ще си поискам нова, защото все пак сега книгите не са много евтини при нас.

Май не е останало кой друг да тагна освен Юли. Все пак е останал някой, който не го е направил може да се счита за тагнат.
П.С. Извинявам се, ако вече си тагната.

Няма коментари:

Публикуване на коментар