неделя, 14 юни 2015 г.

Social Media Book Tag

След едномесечна пауза на таговете реших да направя един понеже след това няма да имам време и навярно ще направя още няколко чак през юли. Този таг ми се стори интересен и реших да го направя, така че, на който му хареса също може да го направи.

1. Twitter: Любимата ви кратка книга

Повечето от книгите, които съм чела са над триста страници. Единствената, за която се сещам е The Amazon's Course, защото наистина е доста кратка, а и ми хареса много.

2. Facebook: Книга, която всички са ви препоръчвали да прочетете

Определено Вината в нашите звезди, която така и не съм прочела и не възнамерявам да го сторя. Просто не е мой тип, твърде е сладникава и напоследък не чета нищо друго освен фентъзи.

3. Tumblr: Книга, която сте прочели преди да стане известна

Прочетох цялата поредица на Лордовете преди Егмонт да започнат да я превеждат, следователно преди това едва ли е имало доста хора, които въобще да са чували за тези книги.

4. Myspace: Книга, която не помните дали ви е харесала или не

Честно казано не помня до колко ми хареса Сагата за тъмните пазители. Четох я съвсем в началото на годината и вече забравих основните си впечатления от тетралогията.

5. Instagram: Книга, която е толкова красива, че сте я снимали за Instagram (ако нямате Instagram, книга, чиято корица просто ви харесва)

Да я кача в инстаграм? Ето една добра идея как да си развия профила, тъй като имам, но не го използвам. Да видим, ще кача снимка на Тъмна любов и на трите от Избора.

6. Youtube: Книга, по която бихте искали да се направи филм

Един филм никога не може да бъде като книгата. Винаги някоя сцена ще бъда отрязана и няма да е същото като да прочетеш книгата - нещо, което аз предпочитам. Преди ми е било интересно какво би било да видя Братството на Черния кинжал на голям екран, но вече нямам такива желания, защото знам, че би било смешно в сравнение с книгите.

7. Goodreads: Книга, която препоръчвате на всеки

Честно казано препоръчвам на всеки да прочете поне една класика в живота си, а под класика аз разбирам утвърдени и общоизвестни книги, които са по-стари и в това им е стойността. Такива за мен са всички на Виктор Юго.

Тагвам Yuli Atta, Briana Knows и Joane McGrath. А всеки, който желае може да се смята свободен да го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар