петък, 26 юни 2015 г.

Summer Reader Book Tag

Чак сега видях, че съм била тагната от Юли. Разбира се, отново със седмица закъснение, както обикновено.
Понеже лятото дойде, а пък аз ще си отпусна няколко дни по-рано ваканцията ще го направя още днес.

1. Лимонада: изберете книга, която е започнала горчиво, но е станала по-добра.

Единствено се сещам за осма книга от Братството - Единствена любов, тя не ми е от най-любимите честно казано.

2. Златно слънце: изберете книга, която ви е накарала да се усмихнете несравнимо.

Последно прочетох преди около седмица и половина Atlantis и бях много доволна от завършека с последните две книги, особено четвъртата.

3. Тропически цветя: изберете книга, в която действието се развива в чужда страна.

Клетниците - действието се развива във Франция.
Скъпоценни камъни - във Великобритания.

4. Сянката на дървото: изберете книга, в която за първи път е представен мистериозен или съмнителен герой.

Виктор Дрейк от Искрящ цианкалий, от началото никак не го харесах и се оказах права.

5. Пясък: изберете книга, в която сюжета едвам се развива.

Единствената книга, която съм чела и определено не ми е от любимите е Ухание на мрак. Вълнуващо заглавие и скучно съдържание.

6. Зелена трева: изберете герой, които е пълен с живот и това ви кара да се усмихвате.

Оливия от поредицата Бевълстоук.

7. Диня: изберете книга, която включва някои сочни тайни.

Едва ли ще се сетя за по-добър пример от Библиотеката на мъртвите. Все пак тук става дума за най-голямата тайна на правителството..

8. Слънчева шапка: изберете книга, която се развива в огромна вселена/обстановка.

Какво се случи в Лондон, за по-забавна от тази книга не се сещам. Даже ще споделя един цитат от самия край на книгата:
" Лейди Ръдланд обмисли това за момент, след което се обърна обратно към Хари.
– Ще я имате след четири месеца. – Погледна нагоре към Оливия. – Имаме много за
планиране, ти и аз.
– Аз по-скоро си мислих за след четири седмици – промълви Хари. "
Из Какво се случи в Лондон от Джулия Куин

9. Барбекю: изберете книга, в която герой е представен като голямо парче.

Валериън от Атлантида. Той е не само крал на нимфите, но и най-сексапилния сред тях.

10. Лятно забавление: разпространи тага - понеже видях, че повечето, които следя са го правили не ми остана кой да тагна. Така че всеки, който не го е правил да се смята за тагнат. Ако съм пропуснала някого, който не е от тези, които знам, да пише в коментарите, извинявам се предварително.

Няма коментари:

Публикуване на коментар