неделя, 10 януари 2016 г.

Bookish Identity Tag

Видях този таг от Юли и най-сетне ми остана време да го направя. Нарочно е със задна дата, защото не съм чела(занимавам се с писането на новата си история) все още нищо този месец, а планирам да започна другата седмица и оставащите дни няма да ми са достатъчни за публикациите.


1. В кой фантастичен свят бихте искали да живеете?

 Малко са книгите, чието действие се развива в друг свят от тези, които съм чела. Сещам се за поредицата Атлантида на Джина Шоуолтър където се влиза през един портал в един съвсем различен свят. Също и в поредицата ѝ за Ангелите, там също е друго мястото. Не знам къде искам, не съм се замисляла.

2. Кой би бил вашият партньор?

 Еди Чейс, поне няма да умра от скука с него, а и може да се защитава перфектно сам, определено той е страхотен партньор.

3. От поредицата на Пърси Джаксън кой би бил вашият божествен родител?

От малка съм голям почитател на старогръцката митология и да избера един би било много трудно. Харесвам Посейдон при това ужасно много. Също и Аполон, Атина, Арес и Афродита. Определено изборът би бил труден.

4. От поредицата Реликвите на смъртните, какъв предпочиташ да бъдеш - долноземец или нефилим?

Колкото и да си падам по вампирите, избирам нефилимите. Просто те са по-яки, имат страхотни оръжия и просто... определено искам да бъдат те.

5. В поредицата Хари Потър, в кой дом бихте били?

Не съм чела Хари Потър и не възнамерявам да го правя. Така че не знам, тези домове нищо не ми говорят. Знам само училището Хогуортс.

6. В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?

Наистина нямам идея в коя от кастите да се определя. Бих избрала или Безстрашни или Еруди, защото тези качества ми харесват най-много.

7. От поредицата The Northern Lights, какъв би бил вашият демон?

 Тази поредица и аз не съм я чувала и като Юли аз също ще избера животинска форма или на някой представител от семейство котки, или на вълк, тези са ми любимите.

Аз също няма да тагвам никого. Ако някой не го е направил, а иска просто да се смята за тагнат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар