събота, 30 януари 2016 г.

Winter Book Tag

Видях този таг в един френски блог за книги на две момичета - Les Petites Lectrices и го преведох. Може да не съм огромен почитател на френския, но е факт, че разбирам. Езиците просто ми се удават. Тагът е стар, но пък ми хареса и не виждам защо да не го направя, а и все още е Зима. На въпросите свързани с Коледа ще отговарям в минало време относно изминалия преди месец празник.


1. Let it Snow – Книга, чието действие се развива през зимата

Ето това е труден въпрос, защото ако съм чела такива книги, то не мога да се сетя за тях. Единствено в Проклятието на титана действието се развива през зимата.

2. The Christmas Song – Твоята любима Коледна история?

Не се сещам за нищо освен заглавия на детски книжки или Коледни филмчета. Когато бях малка най-любимата ми детска книжка беше Коледа в гората, а анимационен филм - Мики Маус: Нощта преди Коледа.

3. Silent Night – Любима класика?

Колебая се между Клетниците на Виктор Юго и Граф Монте Кристо на Александър Дюма, защото и двете харесвам страшно много.

4. Baby it’s cold outside – Любима двойка и любима романтика?

За двойката ще е трудно понеже мога да изброя поне десет, то само от Браството са толкова, всъщност - Клари и Джейс, Теса и Уил, Бела и Зейдист, Америка и Максън... Една от любимите ми романтични книги е Завещанието.

5. The most wonderful tome of the year – Твоята любима Коледна традиция?

Обичам традицията на Бъдни вечер да се ядат постни ястия и да се спазва определения брой. Също и отварянето на подаръците, това е важно. Обичам традиционните сладки и всичко около този празник.

6. All I want for Christmas – Коя книга най-много би желал/а да откриеш под елхата?

Нашите не ми купуват книги, не искат, затова има много книги, които желая и не знам с коя по-напред да започна.

7. Santa Claus is coming to town – Кой герой би бил начело на списъка с непослушните деца, и кой на този с послушните? 

На непослушните става всеки лош герой, например Кронос или Гея, особено нея. На послушните... тук пък са повечето протагонисти, особено добрите герои от Евър Афтър и Наследниците.

8. Посочи корица със синьо

Не се сдържах и ще посоча две.



9. Книга, която би използвала на мястото на звездата на елхата

 Ако сложа книга на елхата си... ами не мисля, че елхата ще успее да се задържи на едно място. Не знам коя книга да посоча, защото ще е или дебела, или неподходяща за ролята на звезда. Все пак не трябва ли корицата да е красива и златиста може би? Или сребриста?

10. Перфектното измислено място за Коледните празници

Знам, че мястото не е измислено, но аз обожавам Лондон! Сещам се за поне три книги, в които действието се развива там.

11. Коя е твоята любима напитка, храна и филм за сезона?

Обожавам горещ шоколад. Обичам меденки, но те могат да се ядат и по всяко едно време на годината. Най-любимите ми филми по темата са Сам вкъщи и Договор за Дядо Коледа.

12. Обичаш ли зимата?

Обичам ли? Обожавам я! Обичам снега, Коледа, а и в този прекрасен сезон е моят рожден ден. Наистина съм много щастлива, че съм се родила зимата, защото харесвам този период от годината.

13. Коя е любимото ти занимание през зимата?

Четене. Но аз правя това през 70% от времето си, така че за мен сезона не е от значение, мога да го правя по всяко едно време от годината.

Тагвам: Юли и Yulia K.

Няма коментари:

Публикуване на коментар