събота, 25 юли 2015 г.

Characters Book Tag

Още един таг, който видях от Ники и се радвам да направя.

1. Кой е най - добрият "ритащ задници" герой? – Ето това е труден въпрос. Кой от братята(Братството на Черния кинжал) да посоча като всички ми харесват и отговарят на въпроса? Може би Зейдист, все пак той ми е любимия от всичките.

2. Кой герой не харесвате изобщо? – Не харесвам Шарлот, братовчедката на Гуен от трилогията за Рубиненочервено. Тя отговаря идеално на определението задник.


3. Ако можехте да излезете на среща с герой от книга, кой щеше да бъде той и защо? – О, защо трябва да избирам? Страшно много ми се иска да кажа Зейдист, но първо, че е обвързан и второ, дори да не беше нямаше нито да се съгласи, нито да ми обели и една дума. Затова може би ще е някой друг, НЕобвързан и понеже не се сещам за конкретен пример ще го оставя така.

4. Ако можехте да промените герой от книга, кой щеше да бъде той и по какъв начин? – Еванджелин(Ухание на мрак). Мразя наивните героини и тя е толкова.. слабохарактерна, дори не може да каже и една дума на Майкъл, сериозно, това е дори дразнещо!

5. Кой герой е направил много грешни избори, които не са допринесли по никакъв начин за книгата? – Америка Сингър, поне в първата книга. Така де, толкова много упорства и изобщо не се напряга да погледне по друг начин на Максън, та тя се държеше така гадно с него и продължаваше с шибаното си упорство за този Аспен!

6. Кой герой е бил най - добрия злодей, когото обичате да мразите? – Лейлъл(Атлантида). През цялото време той бе доста мразен, но аз си го харесвам дори и сега.

7. Любим второстепенен герой с голямо сърце – Хрумва ми единствено за Мариус(Клетниците), който се появява доста след средата на книгата и е добър според мен.

8. Коя ви е любимата двойка от книга? – От всяка поредица, която съм чела си имам любими двойки. Но може би най-много Зейдист и Бела; Зачарел и Анабел; Дариъс и Грейс.

9. Кой герой мислите за най - силен? – Всички от Братството са силни, както и Лордовете, Ангелите, героите на Атлантида...

10. Любим главен герой – Най-трудния въпрос от целия таг. Харесвам толкова много герои, че да посоча само един е направо непосилно.. Знам, че ще се повторя, но хайде да е три за щастие - Зейдист.

Единствено ще тагна Юли, но всеки, който иска да направи тага може да се счита за тагнат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар