четвъртък, 9 юли 2015 г.

Unpopular Opinions Book Tag

Бях тагната от Юли доста отдавна вече, но просто нямах време да го направя, а в последно време направих доста ревюта(привидно не си личи, защото са пръснати из месеците, но отворите ли профила ми в Google + ще се убедите, че е така) и исках малко разнообразие и почивка. Та да започваме.

1. Популярна книга или поредица, която ти не харесваш:

Лесен въпрос, не харесвам прословутите “50 нюанса“. Нарочно не приложих обичайния си стил когато назовавам книги и са наклонени, защото не смятам, че тази поредица или трилогия, или каквото ще да е там понеже май има още излезли книги, го заслужава.
Напълно съм съгласна с мнението на Юли за това, дори не може да се определи с нищо, защото ще е обидно за самата дума, не за 50 нюанса.
Също ужасно много не харесвам “След“. Та това е пълна простотия и как може хората да я четат! Дори аз, която не съм ги чела книгите и никога няма да ги прочета знам за какво се говори - обичайното миличко момиче и лошото момче, естествено, че са привлечени един към друг, това е като закон и ето че следват едни три прости стъпки: стават гаджета; правят секс; карат се и късат . А сега си представете тези трите в един безкраен кръговрат. И цялото това е в не знам колко стотици глави и книги, като всяка от тях е от по окоо 700 страници. Извинете ама това е малоумно и да си даваш парите за тази простотия.. По-добре да си купя учебник, по-смислен ще е от това, убедена съм!

2. Популярна книга или поредица, която е по-скоро мразена, но ти я обичаш:

Не си спомням за нещо, което чак пък да е било мразено, не знам. А да, сетих се. Нещата, на които не ни учат в училище. Мнения колкото искаш, дори моето може да се каже, че е отрицателно, но не съм чела друга книга, която да е „по-скоро мразена“, нищо че аз не я обичам.

3. Любовен триъгълник, в който главния герой е избрал човека, който ти не си искал да избере (или романтична двойка, която не харесваш):

Така мразя любовните триъгълници.. ама направо ги ненавиждам! Така не само поставяш себе си в много неловка ситуация, но и другите двама души също и накрая ВИНАГИ ще има ПОНЕ един наранен! Затова по-добре в началото си кажи кой искаш, без такива глупости, с които напразно да се усложнява всичко.  Спомних си, че в Ухание на Мрак Еванджелин въпреки всичко беше с Майкъл, който не виждам какво толкова му намери и нарани човека, който въпреки всичко наистина я обичаше, а накрая финалът бе доста незадоволителен и в крайна сметка не знам дали остана с правилния.

4. Популярен жанр, към който рядко посягаш:

Рядко мога да посегна към научна фантастика, даже никога. Не харесвам този жанр и е против природата ми да чета за извънземни, космос, апокалипсиси(просто последното го ненавиждам и ме дразни до най-малката нервна клетка в тялото ми!) и т.н.  

5. Популярен или много обичан герой от книга, който не харесваш:

Хари Потър, просто не понасям поредицата на Дж. К. Роулинг. Не виждам нищо интересно в нея и никой не може да ме накара да я прочета, абсурд! Може да харесвам фентъзито, но в това не виждам нищо интересно и ми е скучно-дразнещо дори. А и също ми е втръснало да гледам този така наречен магьосник с очила. Просто ми е тъпо и не го възприемам.

 6. Популярен автор, който не успява да ти се хареса:

Джон Грийн, Стефани Майер, Анна Тод, Е. Л. Джеймс...

7. Популярни и често използвани в книгите тропи, които си се уморил да срещаш (като "изгубени принцеси", продажни владетели, любовни триъгълници и др.):

Вече споменах по-горе, че ненавиждам любовните триъгълници и няма да се задълбочавам повече в това. Мразя и това с “доброто момиче и лошото момче“, не знам има ли на къде по-изтъркано от това. Видя ли нещо такова просто ми се повдига вече, до такава степен ми е втръснало.
Пък да не говорим, че забранената любов е ужасно дразнеща! Какво толкова има в това, че двама души се обичат, въпреки че им е “отредено“ да се женят за друг или ако е фентъзи, да са различни същества?! Просто не виждам смисъл.

8. Популярна поредица, която нямаш желание да прочетеш:

Прословутото Афтър, няма да обяснявам отново защо. Но бих искала да цитирам нещо от Юли. Единственото, което правят в това нещо е “карат се, чукат се и се сдобряват“ в някъде към 400 глави. Не, мерси, по-добре ще е да прочета книга от задължителната литература, но не и това.

9. Казват, че "книгата винаги е по-хубава от филма", но има ли филмова или телевизионна адаптация, която харесваш повече от книгата-първоизточник?

Малки Сладки Лъжкини и Дневниците на вампира, само дето и на двете всичко се проточи и взе да ми втръсва. В първото постоянно се проточва кой е този А и аз отдавна прекъснах гледането на този сериал, защото просто не исках да го гледам повече, не знам. А във второто също го зарязах преди време, но може някой път да довърша последния сезон, има такава възможност, за разлика от другото, където няма.

Тагвам: Jeina и Briana Knows, ако никой не ви е тагнал до сега, че аз малко закъснях, отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар