сряда, 22 юли 2015 г.

Книгата на легендите - Шанън Хейл

 КНИГА ПЪРВА ОТ ТРИЛОГИЯТА  „ЕВЪР АФТЪР ХАЙ“

Рейтинг:

  Тази книга или по-скоро трилогия имаше доста критика. Защо? Само защото прилича на детска книжка. Според мен е една напълно абсурдна причина все едно никой не е чувал поговорката „Не съди за книгата по корицата ѝ“.
  Като казах корица, за мен тази е просто невероятна! Харесва ми как е направено под формата на ключалка тази снимка вътре и двете момичета, поправка Рейвън Куин и Епъл Уайт, около нея. Самият знак на Евър Афтър Хай е като истински герб или лого на поредицата. Още повече ми харесва тази рамка по края все едно това е някаква стара и ценна книга(поне такива съм виждала по историческите филми).
  Колкото до самата книга, смятам, че си е също толкова интересна. Само защото героите са анимирани на истинска анимация не значи, че задължително пък трябва да са детски. Може да си ги представиш и като истински хора, какво толкова? Помня, че гледах един филм по Супер 7 на Евър Афтър, но така и не стана ясно какъв е краят, липсваше продължение и мисля, че ще го открия в книгите посредством.
   Вътре страниците са много хубави и не виждам защо някой може да има нещо против тях. Страшно готино е да има някакви картинки или в случая - рамки по края. Само ще вмъкна, че това отдолу е мушама с принцеси, на мен ми харесва и нямам нищо против това. Споменавам ги от една страна, защото ми харесват, и от друга, защото една моя приятелка се изрази съвсем нехайно когато я видя(купих си я през юни и бях втора смяна, тоест преди училище), че „прилича на детска книжка“, а детското по нея било „тъпо“. Мога да кажа, че аз не се влияя от подобни коментари и си имам собствено мнение, така че всеки си има своя гледна точка на нещата и никак не ми харесва някой да ми натрапва своето мнение както тя направи, все едно ме винеше, че съм си я взела.
  Ако трябва да избирам между Последовател или Бунтар, определено ще избера второто. Напълно съм на страната на Рейвън, защото всеки трябва да има право на избор, а не всичко да му е определено още от раждането. Това е някак тъпо и се надявам да разкрият, че няма опасност ако не подпишат Книгата на легендите и всеки да следва своите мечти и желания, а не да бъде такъв какъвто приказката му налага да бъде.
  Книжката е малка и доста интересна. Прочита се бързо, стига да искаш да я прочетеш, разбира се. Все пак ако някой иска да я прочете, не виждам защо да не го стори. Най-важното е да желае да го стори, а не да се влияе от мнението на другите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар