четвъртък, 23 юли 2015 г.

23 July 2010


На този ден преди пет години се сформира най-известната британска група в наши дни, която покори света. Благодарение на нея се завърнаха отново бой бандите, защото те дадоха този начален тласък. Те са One Direction.
Исках да направя тази публикация за любимата си група, защото те напълно го заслужават. Днес се навършват цели пет години и по този случай аз реших, че искам да направя нещо в блога си. Публикувам я в 22:22 неслучайно, защото има часова разлика с Великобритания, с нас е два часа и де факто когато при нас е десет, там е осем и така няма никакви времеви неточности.
Защо ги харесвам ли? Няма как да дам конкретен отговор на въпроса, но мога да опитам да обясня. Те са симпатични, очарователни, красиви(спор няма), но са също и забавни, добронамерени и с големи сърца, а това е повече от външните черти. Обичам ги, защото са такива каквито са, а именно себе си.

***

С тази публикация исках да покажа и част от нещата, които имам на групата. Не са много и повечето са моя изработка, но просто никъде няма къде да си намеря дори най-обикновени гривни, а това е друг въпрос за нашата забутана страна, в която няма нищо. Повечето ми техни неща са плакати и то от списание Браво(че от къде другаде?).
Всичките ми списания съдържат или плакат, или нещо друго с 1Д. Аз си ги взимах само тогава и разбира се, имам специалния брой от 2012 със синя гривна и един друг през 2013(те са най-отгоре върху всички останали).
Иначе имам всякакви тетрадки с нещо свързано с тях - статии от интернет, всичките им песни(да, преписала съм абсолютно всичките им песни), разни други просто така.. Въобще имам доста свои неща, които съм правила, защото няма от къде другаде да се сдобия с нещо по-различно от плакат..
Направих си на един лист разни неща с това  1D + OD както и за 1D Day.





Всички рисунки и подобни неща съм си ги правила аз. Необходимо ми е само да гледам от една снимка, за да мога да я изкопирам точно. Така обичам да рисувам, да имам някакъв „модел“ и от мен да се изисква само да го направя същия като на снимката.
Нарочно няма да качи снимки на двете книги, които имам, защото съм правила отделни ревюта за тях: Осмели се да мечтаеш; Хари - Биографията.
Отделно от горните снимки исках да отделя тези. Намерих един сайт с рамки за снимки и от там си направих следните календари. Иначе предходните години си взимах от Браво когато и 1Д присъстваха, но тази година едно, че тях ги нямаше, друго че никоя друга звезда не ми допадна и затова не си го взех. Това са всичките ми гривни, които имам на тях, като две, очевидно, са от Браво. Двете рамки със снимки са ръчно изработени, много по-забавно е да си ги направиш само от колкото да ги купиш наготово(но първата ми е подарък, неслучайно има.. надпис отдолу ;д). А тези листчета? Това са цитати на всеки от One Direction поотделно и няколко общи. Всеки цвят е за различен човек: бял - общи; син - Луи; зелен - Найл; червен - Хари; жълт - Зейн; оранжев - Лиам.





Ами като цяло това исках да споделя чрез тази публикация. За мен днес е специален ден, защото тези пет прекрасни същества станаха едно цяло, станаха.. One Direction! А посоката е една...
Тази година има официален фен проект наречен Five Years Five Minutes и ми харесва как е наречен, защото тези пет години сякаш изминаха като пет минути. А ако ви е интересно да разберете повече за него напишете това в социалните мрежи: #5years5minutes

One Band
One Dream
One Direction

"Being a directioner doesn't just mean you've been there since the beginning, it mean you'll be there till the end."

And I'm proud to be a directioner!

Няма коментари:

Публикуване на коментар