четвъртък, 16 юли 2015 г.

Totally Didn’t Need Book Tag

Отново бях тагната, но нямах време да направя тага, а реших да има малко разнообразие след толкова много ревюта. Просто си имам план за ревюта и тагове и ще си го следвам. А да, много благодаря на Юли, че ме тагна и за това. Та така, да започнем.


1.Напълно нямаше нужда от продължение/ продължения.

Това ще бъде малко в бъдеще, но само за този пример се сещам. Абсолютно излишно е повторно издаване на “Нещата, на които не ни учат в училище“. Малоумно е да си даваш парите два пъти за едно и също нещо.

2.Напълно нямаше нужда да има повече от една гледна точка.

Принципно не съм чела книги с повече от една гледна точка, така че не знам какъв пример да дам. Явно само на този въпрос няма да отговоря както се очаква, не съм чела книги с повече от една гледна точка ако не броим Осмели се да мечтаеш, но това е биография, не художествена литература.

3.Напълно нямаше нужда да се сменя корицата по средата на поредицата.

Ъъ че на коя поредица на всички книги кориците са еднакви? Ако бяха би ми втръснало.

4.Напълно нямаше нужда от любовен триъгълник.

 Обезателно Ухание на мрак. Просто напълно излишно и това ми изгради цялото отрицателно мнение за книгата, което имам всъщност. Съгласна съм и с Юли, това че любовния триъгълник в Дневниците на вампира е най-гаден от всички. Аз лично винаги съм предпочитала Деймън и Елена.

5.Напълно нямаше нужда тази книга да бъде включена в поредица.

Не се сещам за такава. Харесвам всяка книга в поредиците си, някои повече, а други - по-малко.

6.Напълно нямаше нужда от тази ситуация, в която не е ясно какво ще се случи по - нататък.

Не обичам предсказуемия край, въпреки че с моя ум мога да отгатна и най-трудните неща за разгадаване, ала друго си е да тръпнеш да разбереш какво да се случи, все пак.

7.Напълно не трябваше да има само една гледна точка.

Скъпоценни камъни, къде-къде по-хубава трилогия би се получила ако бе в трето лице, а не от първо ама..

8.Напълно нямаше нужда от всичката тази прехваленост.

Ще копирам Юли само в две неща: 50 нюанса и След. Напълно безсмислена прехвалване на нещо, което не заслужава и 1/100 (една стотна) от цялата си популярност.

9.Напълно нямаше нужда от препратка към друга книга (например: феновете на това биха харесали това).

И аз както Юли не обръщам никакво внимание на тези неща, но ако не бяха препратките надали щях да забележа, за отделената поредица Ангели на мрака от Лордовете.

10.Напълно не заслужаваше моето време.

Напълно не заслужиха моето време Ухание на мрак и Нещата, на които не ни учат в училище. Определено не си струват чак толкова и ако знаех за какво става дума надали бих ги прочела, но.. стореното - сторено.

Тагвам: Йоана, Ева К., Nikki, Briana Knows и Jeina. Надявам се, нямате нищо против да ви тагвам.

П.С. Ако някой иска да го тагвам може да напише тук в коментарите, защото не се познавам с много хора. Общо взето знам десетина души и тагвам тях стига да не са правили конкретния таг, ако всички са.. просто не ми остава никого, затова нямам против да познавам още хора, за да не се изчерпвам така понякога. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар