сряда, 1 юли 2015 г.

Summer To Be Read List (Part 1)

Част първа, защото не знам кога ще завърша тези книги също и дали ще прочета останалите, които съм си решила. Честно казано те не са толкова много, но са прекалено.. големи и заради това не зная кога бих могла да ги приключа като имам и други планове - най-вероятно следващата седмица ще ходя на почивка, а възнамерявам като прочета книгите от този списък да пиша по още една история, за да е готова предварително...

Та да започнем със списъка...

1. Нещата, на които не ни учат в училище
Ако зависеше от мен надали щях да си я купя, но приятелката ми я подари за рождения ден. Всъщност стана точно на деня, в който отидохме, за да се срещнем в книжарница Хеликон с него. Може би най-хубавата част от самата книга е, че имам автограф от Емил Конрад, даже два и на една снимка, плюс че се снимах с него. Но все пак я имам като подарък и не мога да не я прочета при това положение, аз си чета книгите, които ми подаряват.


2. Наследницата
Ето тази книга искам да прочета с огромно желание. Все пак е част от една от най-любимите ми поредици. Нямам търпение да излезе и тази с новелите - И заживели щастливо. А петата.. то дори не се знае кога ще излезе или как ще се казва, но аз толкова много я искам. Поне да видя корицата, за да знам какво да очаквам да се присъедини към библиотеката ми, в която, впрочем, почти няма място и на новото се побират само по-малките и май скоро ще правя разни размествания..

3. Shirley
Още един подарък за рождения ми ден. Явно приятелките ми знаят какво да ми подаряват. Тази е една от двете, които ще чета на английски. Честно казано нямам представа за какво точно се разказва, но е меко казано доста дебеличка - 700 страници. Очевидно се разказва за някакво момиче, Шърли, но повече не мога да кажа, защото не зная.

4. Jane Eyre
Заедно с предишната ми ги подари едно и също момиче. Двете са на английски и са от Collins Classics, тя е сравнително по-малка от предишна, към 450-480 страници. Отново се говори за някакво момиче, но този път е Джейн. Отново не зная за какво става дума точно, но се надявам да е интересна. И двете са от авторката Charlotte Brontë.

5. Граф Монте Кристо
Тук ситуацията е доста объркана. Първо ще започна да я чета в електронен вариант, средата е на книжен, а края отново на електронния. Просто се оказа, че романът е доста дълъг, а в библиотеката го нямат. Да, взех книга за пръв път от библиотека, защото тази, направо се чудя, я нямаме у нас, а пък от този период ние имаме книги, което е странно. На снимката затова изглежда така опърпана понеже не е моя. Всички мои книги са добре запазени, а някои дори нямат разлика с чисто новите, все пак ги пазя достатъчно старателно.

 6. Кралят
Отлагам я от колко? Цели пет месеца, а този е шестия! Наистина този път съм се престарала добре. Не знам защо, но исках да я чета лятото, нещо, което не мога да обясня, просто сама не намирам достатъчна причина. Явно желаех да е сега, въпреки че отново кога не знам. Може би след Граф Монте Кристо(аз ги чета по друга последователност, различа от тази, това си е просто списък с бройките, а не конкретно упоменат списък с тяхната подредба на четене). От чисто любопитство хвърлих око на края на книгата и видях за какво става дума и знам какво в крайна сметка ще се случи и още повече ми е интересно да я прочета. Знам още от преди, че тази книга не е за Бет и Рот, а за тяхното дете, именно затова е кръстена Кралят.

7. Книга на легендите
Някой може да сметне, че е детска заради корицата или пък заради страниците, които според мен са страхотни с тези мотиви по тях. Аз харесвам и двете, даже най-напред я пожелах заради корицата, защото наистина стои отива на библиотеката ми. Но кой не би харесал тази рамка по края с орнаментите и картинката на замъка под форма на ключалка заедно с ключа и всичко златно по нея? Аз я харесвам и ще я прочета с най-голямо удоволствие.

8. Железният изпит
Не беше планирано нито да я чета, нито да си я купувам. Всъщност за второто не се изразих правилно, аз не я купих, а я взех подарък с Книга на легендите от Лятната тийн селекция на Егмонт в Хеликона. Още не си я бях купила поради лични възпрепятствания и случайно видях за това с книгата-подарък в страницата на Егмонт във фейсбук. Казах си какво пък, все пак ще я взема подарък, а това е книга и аз никога не отказвам книга. Затова на следващия ден отидох и си ги взех и заради това закъснях за час и то солидно, но пък беше физкултура и не беше нищо кой знае какво, така че бях в по-изгодната позиция, дори не получих закъснение.

П.С. Ревюта на книгите предстоят постепенно след като ги прочета, защото съм доста заета и не знам кога ще имам време да ги правя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар