петък, 24 юли 2015 г.

The Opposites Book Tag

Видях този таг в блога на Ники и ми стана интересен, та се канех да го направя от доста време..

1. - Първата ви книга – ще се съглася с нея, че ако става дума за първата ми закупена или пък прочетена книга, обезателно не я помня. Било е доста отдавна и сигурно е била детска книжка, а аз имам с дузини такива.
- Последната ви закупена книга – Последната книга, която си купих е Книга на легендите заедно с Железния изпит.

2. - Евтина книга – Загадъчни ухания, купих си я само за 5 лева.
- Скъпа книга – Въпреки че е подарък и като гледам вече не се предлага на пазара, Феите на цветя струва 25-26 лева до колкото помня.

3. - Книга с главен герой момче/мъж –Труден въпрос. Всички книги, които чета са някакви романтични с двама главни герои, но сега се сетих за една: Граф Монте Кристо - Александър Дюма.
- Книга с главен герой момиче/жена – Мисля, че Ухание на мрак от Марго Бъруин, защото в центъра на действието е главно Еванджелин.

4. - Книга, която сте прочели бързо – Почти всичките си книги ги чета бързо. Но доста бързо за размерът си прочетох Книга на легендите.
- Книга, която сте прочели бавноКлетниците от Виктор Юго.

5. - Книга с красива корица – О, това е лесно. Всяка една от Изборът.
- Книга с грозна корицаПарижката Света Богородица, никак не ми харесва корицата на тази, която аз имам.

6. - Книга, в която действието се развива в България – Аз не чета български книги, навярно някоя от литературата, която съм чела преди. Дори тази на Алеко Константинов не е, така че явно не се сещам за никоя..
- Книга, в която действието се развива в чужбина – Всяка прочетена от мен книга се развива в чужбина, така че, която и да се погледне в блога ми отговаря на този въпрос.

7. - Тънка книжка – Ще копирам отговорът на Ники: „Мисля, че най – тънката, която имам, е “Нещата, на които не ни учат в училище” от Емил Конрад.“
- Дебела книга – Двата тома на Клетниците.

8. - Художествена литература – Хм, всичките ми книги са художествена литература, другите не ме вълнуват.
- Нехудожествена литература – А да, имам няколко биографии: Осмели се да мечтаеш, Хари Биографията и Бъдете силни.

9. - Романтична книгаНезабравима разходка от Никълъс Спаркс.
- Криминална книгаИскрящ цианкалий на Агата Кристи.

10. - Книга, която ви прави щастливиГраф Монте Кристо.
- Книга, която ви натъжаваКлетниците.

Понеже тагът е стар и навярно повечето са го правили, ще тагна Юли, защото знам, че тя не го е правила. Иначе всеки друг, който иска може да го направи. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар