събота, 3 септември 2016 г.

Красив негодник - Кристина Лорен

КНИГА ПЪРВА ОТ ПОРЕДИЦАТА „КРАСИВ НЕГОДНИК“

Рейтинг:

  Не бях сигурна за тази поредица понеже тя наистина съдържа главно едно нещо. Просто не бях убедена дали точно това ще ми хареса, в такова голямо количество имам предвид. Но се оказа, че далеч повече ми хареса и с удоволствие ще прочета и останалите.
  Тази корица... страхотна е! Черното и червеното се комбинират уникално! Само да беше и гърбът чисто черен... щеше да е уникално! Черните корици винаги са много стилни и някак ми допада да си е всичко черно.
  Още от самото начало започна интересно. Нямаше никакво въвеждане или подготвяне, а направо влизане в действието, което ми допадна, няма нужда от излишни увъртания. Това е първата книга, която чета от Кристина Лорен и доста ми хареса. Има забавни елементи, а най-много обичам да има щипка хумор, която е като щипката сол в храната - без нея е като недовършено.
  Клоуи Милс е една много опърничава, упорита, но много работоспособна и постоянна героиня. В работата си е безпогрешна, но в личните отношения с шефа ѝ? Там са като куче и котка. Много ми хареса стилът ѝ на обличане, оказа се, че Гучи има доста хубави неща. Но най-интересното е луксозното дантелено бельо, което си купува. Това вече ми се стори забавно.
  Бенет Райън е най-привлекателното, красиво и непоносимо същество на планетата. Изглежда толкова... безупречно и е толкова невероятно красив, в работата си също е много добър, също безпогрешен като Клоуи, но има много по-труден характер от семейството си. А стане ли дума за нея, става същинска напаст и много добре отговаря на прякора си - красив негодник.
  Тяхната връзка е толкова изпепеляваща и направо може да те накара да поискаш същото. Определено много по-добре от 50 нюанса, по-добре момичетата да поискат красивия негодник вместо прословутия Крисчън Грей, в който не разбирам какво намират. Още от самото начало беше очевидно, че Клоуи и Бенет са здраво хлътнали един в друг и са лудо влюбени, иначе няма как да се опише тяхното желание. Беше забавно как се карат постоянно, а после се... правят други неща заедно. Престоя им в Сан Диего бе наистина кулминационната част където всичко бе толкова хубаво, най-сетне започнах да се надявам, че те ще си признаят чувствата и че ще са заедно в другия смисъл на думата, но не. Всичко трябваше да се развали.
  Но наистина книгата ми хареса, прочетох я за един ден и то със значителни паузи. Само накрая ми идеше да убия Клоуи ако не бе приела да представи проекта си. Та тази сделка е за милиони и просто... как може човек да я отхвърли с лека ръка заради единия ти инат?! Но накрая всичко завърши достатъчно добре и краят беше хубав. Любопитна съм да прочета и следващите книги от Красив негодник. Определено това са много пикантни и забавни еротични любовни романи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар