петък, 9 септември 2016 г.

Yu Gi Oh!


  Има ли други фенове на анимето Ю Ги О като мен? Някой? Никой?

  Аз наистина обожавам Ю Ги О! Това е най-любимото ми аниме от детството и до днес го харесвам абсолютно по същия начин. Още помня как майка ми като видеше какво гледам и почваше „Стига с тия извращения!“ Ах, какви времена бяха... :д Спомням си, че го даваха по телевизията и аз бях гледала до към 100-я епизод +/- някой друг. Преди няколко години, май преди 8 клас, лятото реших да го изгледам наново до края и го направих. Майка ми, естествено, не реагира по-добре от преди, но пък аз кога ли съм слушала когато гледам такива неща?


  Харесвам фентъзи анимета с някаква приключенска нотка. Всичко, което включва битки, същества и приключения ми е любимо. Ю Ги О в буквален превод означава Крал на игрите. Сериалът разказва за едно момче на име Юги, което подрежда Хилядолетния пъзел(един от седемте хилядолетни елемента), а в него се крие духът на Безименния фараон. Започват едно дълго приключение, което ги отвежда на много места и в последствие се срещат с много хора. Другите главни герои са Теа, Джоуи и Тристан, които заедно с Юги са като екипът на добрите. Почти винаги са заедно и приятелството им е наистина силно. Също важен герой е Сето Кайба, вече в лошо настроение, арогантен и груб, срещу който неведнъж се е изправял Юги заради тяхната многогодишна вражда. По-скоро Кайба иска титлата Крал на игрите и заради това вечно е срещу Юги и бандата, но в много случаи той също бе от страната на добрите. Има и други герои, които се появяват по-често в конкретния сезон.


   Анимето има пет сезона по принцип плюс един допълнителен. Първият е Кралството на дуелите, където Юги отива на острова на Пегъс и се включва в неговия турнир, за да спаси душата на дядо си. Това е началото на едно голяма приключение, което ще ги отведе в търсене на неща, за които не са и подозирали. Всъщност имам записани заглавията на абсолютно всички епизоди на анимето. Като бях по-малка бях придобила някакво желание да си записвам епизодите на всички анимета, които гледам в една тетрадка. Е, сега се оказва, че тя е като истинска златна мина, защото в нея фигурират дори детски, които сега би било трудно да се намерят и изобщо не се излъчват(с повечко късмет може да се намери нещо из интернет, но рядко и трудно, опитвала съм, за жалост, и знам от личен опит).
  Вторият е Бойният град. Този ми е един от най-интересните заради появата на божествените карти - Обелиск мъчителя, Слайфър небесния дракон и Крилатия дракон на Ра. Невероятно е как помня абсолютно всичко. :д Наистина обичам Ю-Ги-О! Само че турнира на Кайба беше прекъснат точно преди финалите заради един виртуален свят, където попадат всички и трябва непременно да се измъкнат. Харесва ми когато Юги и Кайба работят заедно, защото те са най-добрият екип и вместо да враждуват, те биха били най-непобедимия тим ever. Така че винаги се радвах когато имаше такива поводи те да се бият рамо до рамо, защото винаги образуват страхотен отбор! Точно тук започна третият сезон - Навлизане в Царството на сенките. След прекъсването отново се завръщат в бойния град и финалите продължават. Само че врагът е по-опасен от всякога - озлобеният от дете Мерик жадува за мъст и силата на фараона.
  Четвъртият сезон вече бе нещо ново, много по-различно от това до сега. И много по-опасно, разбира се. Винаги ме е вълнувало всичко покрай изгубения континент Атлантида и появата му тук е много интригуваща. Но не бих казала, че останах очарована от Печата на Орикалкус. Това нещо е зло и не разбирам как могат да го използват като цената на загубата е твърде висока. Събуждането на драконите си има и своята мистерия с три древни дракона, които могат да се изправят срещу великия Левиатан. Забавното е, че тези трима воини са Юги, Кайба и Джоуи, защото Кайба и Джоуи наистина се мразят, при това много и ситуацията в много случаи става леко комична. Джоуи се старае всякак да го обиди, а Кайба е самовлюбен и арогантен както винаги. Странно е, че имах кръш по него, харесваше ми, защото е лошо момче и обожавах очите му - толкова сини!
  Петият е най-вълнуващ, но и най-гаден от всички заради края си. Не исках да става така накрая. Много харесвам Ями или Духът от пъзела, но аз предпочитам да го наричам с неговото име - Атем. Той има едно по-опасно и заплашително излъчване от това на Юги. Атем е фараон от където и да го погледнеш. Той притежава качества на владетел и победител. Толкова хубаво щеше да е ако бе останал в настоящето заедно с тях в свое тяло. Добре де, има и друга причина да исках да остане. Аз съм странна, казвала съм го много пъти, тук просто шипвах Атем и Теа и много исках да са гаджета, да. Но те са чудесна двойка и неведнъж имаше някои по-специални моменти. Точно заради това търсех дори из интернет фен фикшъни с тях двамата и съм прочела доста. Не знам има ли друг, който да шипва така герои от анимационни филми(има ли?). Е, добре де, всъщност харесвам Атем, много. Той ми е един от най-любимите аниме герои и признавам, че ужасно много ми харесва. Точно заради това финалът на Големия шампионат беше толкова гаден за мен. Но ми хареса как се развиваше действието в Древен Египет и Атем беше фараон. Всичко това бе много вълнуващо и интригуващо. Както и фигуриращото присъствие на Кайба като част от историята, въпреки че той толкова силно отхвърля всичко свързано с магия.
  Допълнителният шести сезон, Чудовища в капсули, беше нещо изненадващо и ново за мен. Нямах представа, че има нещо след този край на цялата поредица. Но толкова бях щастлива, че Атем отново се появява! И пак имаше АтемхТеа моменти! Не споменах до сега, но много харесвам любимата карта на Юги - Тъмният магьосник. Обичам всичко свързано с магията и всичките му магьосници ми харесват. Също и Синеокия бял дракон на Кайба, от който има цели три бройки. Просто е красив(навярно само аз мога да се изразявам така за такива неща :д). Този било и кратък, уви, сезон също е доста интересен заради мястото, в което попадат. Може и да е несъществуващо, но е достатъчно интересно.
  Много харесвам саундтрака на анимето, това, с което започва всеки епизод. Както и самото интро, обожавам ги! Винаги съм искала да имам карти Ю-Ги-О и разполагам само с едно тесте и то само, защото по едно време когато бях малка бяха пуснали пръчици с награда Ю-Ги-О, мама не разбра и ми ги купи. Едва ли има нужда да казвам, че не го направи втори път. Е, за това пък си имам едно тесте и си го ценя, след като нямам други. Веднъж бях рисувала Атем(не Юги, него харесвам повече, to be honest). Не знам защо бях избрала зелен фон за рисунката си. Не обичам зеленото, а пък за лилавите кичури нямах точен цвят и импровизирах. Сега виждам и че цветовете са прекалено наситени за моя вкус, но пък рисунката странно си пасва с кутийката на картите. Не мисля, че се получи една от най-добрите ми рисунки, но...
Не знам дали има някой друг фен на анимето Ю Ги О, но аз наистина го обожавам! То е my best и съм сигурна, че ще продължавам да го харесвам и помня още много дълго време.

3 коментара:

  1. Yu gi oh fan here ^^
    Удивен съм как си успяла да напишеш толкова много. Аз и половината не мога да измисля *0*
    Не, че има какво толкова да кажа, освен да ти нахалствам в коментарите. Радвам се, че има и други освен мен, които не се срамуват да си признаят подобни работи и че дори на тези години, все още могат да направят няколкочасов маратон хдд
    Да ти подаря няколко от моите карти? Имам над 200 и се чудя къде да ги прибера хаха.
    Продължавай. Блога ти е чудесен :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за милите думи! ^^ Радвам се, че публикацията и блогът ми ти харесва.
      И аз не очаквах да стане толкова дълга публикация, но като започнах да пиша за всичко и музата ми се отприщи. :д
      Обичам Ю Ги О и бях напълно забравила, че съм си изтеглила и шестте сезона на компютъра и си играех да ги търся онлайн. Това ми е любимото аниме още от дете и продължавам да си го харесвам и не се срамувам да го кажа. Та то е супер! :3

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване