вторник, 20 септември 2016 г.

Summer Wrap Up

Бях направила един „списък“ в началото на лятото - Summer Reading List. Там бях написала някои книги, които исках или предполагах да прочета. Е, доста отпаднаха от него и на тяхно място се появиха други. Някои книги все още чакам да прочета, но... Е, да видим какво се получи и колко книги съм прочела това лято!


1. Завръщане на острова на изгубените - Мелиса Де Ла Круз

Тази може би след история на Наследниците отново беше много заинтригуваща и този път се надявам да видя филма след нея, защото трябва да има продължение, а... РЕВЮ

2. Лявата ръка на Бога - Пол Хофман

Книга, от която очаквах толкова много, а всъщност изобщо не беше това, което мислех, че е. Толкова добри ревюта и обещаващо резюме, а всъщност... РЕВЮ

3. Изчезналата библиотека - А.М. Дийн

Ето това вече е исторически трилър, който харесвам. Още като прочетох резюмето знаех, че тази книга е точно от тези, които обичам. Всичко свързано с някаква мистерия и историческа загадка ме привлича, а... РЕВЮ

4. Венецианският договор - Марина Фиорато

Тази книга определено се оказа много заинтригуваща и не останах разочарована, защото тя напълно отговори на очакванията ми. Обичам хубавите исторически романи, като... РЕВЮ

5. Орденът на асасините: Ренесанс - Оливър Боудън

Не бях сигурна какво да очаквам от тази книга или да кажа по право поредица. Всъщност нямах си и на идея каква може да е тази игра, на която са базирани книги и скоро ще има и филм... РЕВЮ

6. Орденът на асасините: Братството - Оливър Боудън

  Мога да кажа, че тази книга също беше доста интересна и мисля, че в следващите нататък ще се наложи да се разделя с Ецио, защото той вече е зрял мъж, а и... РЕВЮ

7. Книга за любовта - Катерин Дий

Тази книга е част от серията За момичета от Катерин Дий. Бях хвърлила око на тези малки сладурски книжки още от преди, но... РЕВЮ

8. Книга за успеха - Катерин Дий 

Втората от четирите малки симпатични книги на различни житейски тематики е за успеха. Успехът - това е нещо много важно за всекиго от нас... РЕВЮ

9. Книга за приятелството - Катерин Дий

Бях хвърлила око на тази книга още преди, възнамерявах да я подаря на най-добрата си приятелка, но идеята ми отпадна и така и не я осъществих... РЕВЮ

10.  Книга за самочувствието - Катерин Дий

Четвъртата и последна книга - за самочувствието. Тази книга залага не толкова на разнообразните неща, а на повече текст и са запазени само цитатите... РЕВЮ

11. Перфектна химия - Симон Елкелес

Не бях планирала да чета тази книга, може би просто не бях обърнала по-голямо внимание, защото честно казано чета повече исторически романтики, отколкото съвременни, но... РЕВЮ

12. Правилата на привличането - Симон Елкелес

Правилата на привличането е много приятна книга и не очаквах да ми хареса толкова много. Може би поради липсата на тези банди и такива неща, но... РЕВЮ

13. Верижна реакция - Симон Елкелес

Верижна реакция оправда очакванията ми и беше точно толкова интересна колкото и предишните. Жалко, че братята са само трима, защото... РЕВЮ

14. Сърца за разбиване - Али Новак

Юли се оказа права и тази обикновена книга, както се е изразила, не очаквах да ми хареса толкова много. Определено надмина очакванията ми и... РЕВЮ

15. Изгубеният храм - Том Харпър

Май наистина имам слабост към трилъри, които се въртят около голяма историческа загадка. Това ми е поредната такава книга. Какво да направя, обожавам... РЕВЮ

16. Орденът на асасините: Тайният кръстоносен поход - Оливър Боудън

Реших да продължа с четенето на книгите от Орденът на асасините. Имам до пета и предпочитам да ги прочета, а по-нататък... РЕВЮ

17. Орденът на асасините: Прозрение - Оливър Боудън

Явно съм разбрала погрешно, че историята на Ецио свършва до втора книга. Третата прекъсва последователността умишлено, за да могат... РЕВЮ

18. Орденът на асасините: Възмездие - Оливър Боудън

Когато прочетох това, очаквах много, а получих много по-малко. Тези няколко изречения ме заплениха веднага и си представях нещо подобно на предишните асасини, но... РЕВЮ

19. Шифърът на Камелот - Сам Крайстър

Винаги съм харесвала легендите за крал Артур, но когато опитах да прочета книгата... отказах се на петнайстата страница. Не ми беше толкова интересна, колкото това, което съм чувала за крал Артур... РЕВЮ

20. Залезът на боговете - Том Егеланд

Казват, че това е „авторът, по чиито стъпки върви Дан Браун.“ Чела съм негови книги и знам, че са добри и ми харесват. Така че наистина може и да се е вдъхновил от Том Егеланд, след като... РЕВЮ

21. Кръвта на Александър - Том Уайлд

Обичам историческите трилъри и за пореден път се убедих в това. Всичко, обвито в мистерия около нещо в историята, е вълнуващо... РЕВЮ

22. Красив негодник - Кристина Лорен

Не бях сигурна за тази поредица понеже тя наистина съдържа главно едно нещо. Просто не бях убедена дали точно това ще ми хареса, в такова голямо количество имам предвид. Но се оказа, че... РЕВЮ

23. Червената пирамида - Рик Риърдън

Тези книги отдавна стоят на компютъра ми, но така и не бях стигала до тях, до сега. Просто се чудех какво да прочета, а исках... РЕВЮ

24. Огненият престол - Рик Риърдън

Тази книга беше точно толкова интересна, колкото и първата. Наистина ми хареса и сега като погледнах корицата мога да си обясня напълно защо е такава. Все пак, когато... РЕВЮ

25. Сянката на змея - Рик Риърдън

Най-сетне прочетох и третата книга. [..] Тя беше на ниво като всички останали книги за Рик Риърдън, но в някои аспекти имах по-различни очаквания. РЕВЮ


Малки или не, книгите са си книги и са точно 25. Е, не е зле, като се има предвид, че половината, не 20 дни от месец Юли аз изобщо не четох. За месец и половина даже смятам, че е доста добре. От летния ми списък книгите, които със сигурност искам да прочета и остават са: Двор от мъгла и ярост, Графинята блудница, Златният мост, Господин неустоим, Съдбовно бягство, Сенките, останалите от Красив негодник както и от Орденът на асасините и Скритият оракул.

Няма коментари:

Публикуване на коментар