неделя, 18 септември 2016 г.

Back To School Tag


Напоследък ми е толкова натоварено и в блога ми е пълна бъркотия, тагната съм на няколко тага и този е един от тях и реших него да направя по-напред, защото не искам да изпусна времето за него. Също и благодаря на Юли за тага!

1. Кой клас/курс си?

 Сега съм 12-ти клас, това е последната ми година. Още една година, която трябва да изтърпя и дотътря до край.

2. За какво се вълнуваш/притесняваш относно предстоящата учебна година?

Разбира се, че за предстоящите ми изпити, матури... да не говорим и за кандидатстване. Вълнувам се и за бала накрая, там просто нямам идея какво да очаквам.

3. Любимата част от подготовката преди училище/университет?

Обичам да пазарувам в книжарницата по всяко едно време, но тази година специално не съм, защото просто имах предостатъчно неща оставали от предходните години. Но както и книги, обичам да си купувам канцеларски материали и в много случаи просто взимам нещо заради самото нещо, защото ми харесва.

4. Какво мислиш за училището и класа си/университета и групата си?

Ох, „любимия“ ми въпрос. Уча в така наречена най-елитна гимназия на областта, но аз не съм част от „елита“. Не бих казала, че всички са някакви такива, но си има разни снобчета, които се имат за повече от другите. Също има и много хора, които не понасям, защото са груби, невъзпитани и са просто ужасни. А и няма как след като се държат не се държат с мен добре да очакват нещо по-различно от моя страна. Като цяло в класа ми си има някои особи, които меко казано не понасям, но мисля, че пред други класове моя си е сравнително добър.

5. В колко часа ставаш за училище/университета?
Когато съм първа смяна ставам 6:30, живея на центъра, а училището не е много далеч пък и аз обичам да съм там няколко минути преди начало(защо да бързам да отивам там рано и да си седя сама?!). Втора смяна по принцип ставам в 9:30, искам да си поспя, а за останалото пак има време.

6. Старателна ученичка/студентка ли си?
 Е, не съм пълна отличничка, старая се, но когато се намесят мързела и несправедливостта го давам много по-леко. Всъщност проблема в моето училище са учителите, които са по-ужасни от самите ученици и нарочно ти пишат с една единица по-малко от това, което заслужаваш. -_- Как да не ме е яд?!

7. Раница или дамска чанта?
Не съм носила раница от 7 клас и не мога да си представя да нося за напред подобно чудо. Учебниците са супер тежки и аз си спестявам много като почти не ги нося, защото и не ги ползвам, няма смисъл. По-удобно ми е с чанта, мразя да ми тежи някаква раница на гърба, направо ми го изкривява и ме заболява.

8. Стил на обличане в училище/университета?
За щастие, тук махнаха униформите още преди години - не че някой си правеше труда да ги носи, но все пак. Обичам отчасти спортния стил заради дънките, но и стилните блузи, защото не обичам обикновените и безлични тениски - толкова е скучно и тъпо. Обичам блузи с отворени деколтета(ужасно мразя полота или нещо, което да ме души), защото ми стоят добре. Обичам да нося и по-високи обувки на платформа или токчета, но имам и доста чифтове кецове(все черни, но обичам и черното).

9. Интересен/забавен спомен от училище/университета?
Класа ми е такъв, че все с нещо някой се изцепва и си правим да ни е забавно. Обикновено не минава ден без да се смея. Просто съучениците ми са такива, че винаги умеят да пречупят обстановката и да превърнем дори един сериозен час - в пародия на такъв. :д Точно това ми харесва най-много, защото се отегчавам да ми е твърде сериозно или работохолично, това е прекалено.

10. Кого тагваш?
Ами надявам се да не са го правили все още много хора, за да има кого да тагна. Тагвам Юлия, Илияна и Ева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар