четвъртък, 22 септември 2016 г.

The Autumn Book Tag


Щях да добавям надпис на картинката, но се отказах, излишен е. Така си е абсолютно съвършена. Исках нещо по случай началото на есента, както направих преди с пролетта. Видях този таг от тук - The Quirky Book Nerd. Е, да започваме.

1. Кое е любимото ти нещо относно есента?

Хм, аз не харесвам есента, нито пролетта. Ако трябва да съм честна... не знам дали има такова. С есента започва и училището, един много голям аргумент бих казала да не харесвам този сезон още повече. Харесва ми когато идва Хелоуин, така де, тук може да не е популярно, но е забавно да се маскираш и всички тези неща, но хората тук живеят, разбира се, по порядки заседнали от преди векове, няма как да приемат нещо подобно така лесно.

2. Коя книга ти напомня за училищните дни?

Мразя училище, значи трябва да е книга, която мразя, нали? Но не се сещам за такава книга, че да е обвързана с нещо за училище. Ами навярно ще е Граф Монте Кристо, защото тя влизаше в плана за 10-ти клас и не я прочетох тогава, естествено, защото аз никога не чета задължителната литература(поне не и предварително).

3. Коя корица ти напомня за есента?


Тайните дневници на мис Миранда Чийвър винаги ми е напомняла за есента. Според мен точно това е задния фон на книгата, а корицата наистина много ми харесва.

4. Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?

Не си падам по ужасите и не чета такива книга. Единствено книгите на Дан Браун малко биеха на такива, но това не е чак толкова фрапиращо. В Шестото клеймо май имаше най-много такива неща и това я приспада най-силно към хорър, но ми харесва, защото е страшно интересна и засяга една доста известна тематика, всъщност благодарение на самия автор сега е така известна.

5. Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?

Спомням си, че съм гледала Хелоуинтаун. Това май отговаря на въпроса. Също както и книгите, аз не обичам ужаси. Не виждам защо да си го правя сама и мозъкът ми да си въобразява несъществуващи неща, глупаво е.


6. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?

Хм, най-напред да видим какво излиза тази есен. О, спомням си, че през пролетта Ибис бяха писали, че през есента ще пуснат първата книга от spin-off поредицата на Братството на черния кинжал - Black Dagger Legacy. Интересно ми е да видя и тази поредица, обичам Братството и обожавам стила на писане на Дж. Р. Уорд.

7. Кое излизане на филм през есента очакваш?

Не съм по тези неща, но сега видях, че ще излиза филм и по четвъртата книга на Дан Браун - Ад. Филма е озаглавен Инферно, което всъщност си е заглавието на книгата, и това е супер! Обичам книгите на Дан Браун и дори филмите са хубави.


8. Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?

Ох, и аз не знам. Ами планирам да прочета A Games of Thrones, Стъкленият меч и Красив непознат. Да речем, че тези три, има и още други, но тези са едни от тях, които смятам в най-скоро време да прочета.

Тагвам: Юли, Павлина и Tedy.

Няма коментари:

Публикуване на коментар